Opas osuvaan rekrytointiin

Rekrytointi on nykyisin yksi yrityksen tärkeimmistä investoinneista. Monille yrityksille se on myös investoinneista kaikkein hinnakkain. Miten voit rekrytointiprosessillasi vaikuttaa ja varmistaa omaan tiimiisi parhaimmat osaajat?

somebanneri opas-osuvaan-rekrytointiin 1-1024x535
Yhteistyökumppanimme Randstad, yksi maailman johtavista henkilöstöalan toimijoista, on tutkinut rekrytointikenttää ja siinä tapahtuvaa jatkuvaa muutosta. Tutkimuksen tuloksena valmistui Opas osuvaan rekrytointiin, joka on nyt saatavillasi.

Rekrytointi on muuttumassa

Sopivien työntekijöiden rekrytointi on nyt tärkeämpää kuin koskaan - ja samalla myös haastavampaa kuin koskaan. Opas osuvaan rekrytointiin haastaa miettimään rekrytointia uudesta näkökulmasta. Sen mukaan oikeaan osuvan rekrytoinnin voi varmistaa jäsennetyn prosessin ja osaamiseen perustuvan valinnan avulla. Tämä auttaa pääsemään irti intuition käytöstä valinnassa ja investointipäätöksessä.

Rekrytoidaan osuvasti yhdessä

Me StaffPointilla tunnemme Suomen ehdokasmarkkinan ja kanavat, sillä olemme yhdistäneet oikeita henkilöitä oikeisiin tehtäviin jo vuodesta 1971. Kansainvälisten yhteistyökumppaniemme avulla meillä on toimivat ja aktiiviset verkostot myös muualle maailmaan. Rekrytointiprosessimme on systemaattinen, objektiivinen sekä teknologian tukema ja siten laatuvarmistettu. Ja kun ilmoitushaku ei enää ole riittävä ratkaisu, toimialaasi perehtyneet rekrytoinnin ammattilaiset räätälöivät sinulle sopivan uudenlaisen palveluratkaisun.

Hyvin hoidettu, sujuva ja moderneja työkaluja hyödyntävä rekrytointiprosessi heijastaa parhaimmillaan työnantajamielikuvaa yrityksestä, joka huolehtii henkilöstöstään alusta lähtien. Rekrytointiprosessin keskiössä on aina ihminen eikä hän voi jäädä sivuosaan. Oikean yhteistyökumppanin avulla sinä voit panostaa aitoihin kohtaamisiin oikeiden osaajien kanssa.

Oppaan tilaaminen ja lisätiedot

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää rekrytointipalveluistamme ja Randstad-yhteistyön tuomista mahdollisuuksista!

Nina Antink
Director, International Accounts